Home » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Zakweegschaal.nl

 

1.) Hoe kan ik betalen?

Klanten kunnen kiezen uit een aantal verschillende betalingsmethoden:


- (girale) overboeking (gratis)
- Rembours (€5,00 extra bezorgkosten)
- iDEAL (gratis bij Zakweegschaal.nl) (Rembours en iDEAL kunnen alleen binnen Nederland gebruikt worden). Mensen uit andere landen dan Nederland zullen moeten kiezen voor de optie overmaken. Als je eenmaal een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail met alle informatie over de betaalwijze van je keuze. Gebruik van iDEAL is bij ons gratis!

De transacties die worden verricht op www.zakweegschaal.nl, worden beveiligd door het betaalsysteem Ogone (www.ogone.com).

Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen. Ogone is een technische dienstverlener en neemt geen betwistingen in verband met de bestellingen op zich. Deze moeten rechtstreeks met www.zakweegschaal.nl en/of je bank worden geregeld. Wil je meer weten over Ogone, neem dan een kijkje op (www.ogone.com) of stuur een e-mail naar support@ogone.com.

Banken waarmee je met iDEAL kunt betalen zijn:

- ABN AMRO Bank
- ING Bank
- Rabobank
- SNS Bank
- ASN Bank
- Friesland Bank
- Triodos Bank

Inklappen

 

2.) Wordt mijn bestelling discreet verpakt?

Alle bestellingen worden verzonden in kartonnen dozen of luchtkussenenveloppen zonder opschrift.

Inklappen

 

3.) Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Bestellingen worden pas verwerkt na ontvangst van de volledige betaling. Als de betaling eenmaal is ontvangen, wordt de bestelling dezelfde of de daaropvolgende werkdag verzonden. Bij de verzendgegevens vind je meer informatie en de geschatte aankomsttijd. Houd er a.u.b. rekening mee dat overboekingen uit het buitenland langer duren.

Inklappen

 

4.) Wat gebeurt er als mijn bestelling bij aankomst beschadigd is of zoek raakt?

Alle bestellingen die worden verzonden, zijn volledig verzekerd. Indien de bestelling bij aankomst om enige reden beschadigd is of is zoekgeraakt, dien je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen (zie info). Voor meer informatie verwijzen we naar onze Algemene Voorwaarden.

Inklappen

 

8.) Wanneer komt mijn order te vervallen?

Als je betaling na 21 dagen niet binnen is gaan we ervan uit dat je je order niet wilt plaatsen en komt deze te vervallen.

Inklappen

 

10.) Mijn vraag staat er niet tussen. Wat moet ik nu?

Wij zijn tijdens kantooruren altijd bereikbaar voor uw vragen op nummer: 013-57 22 959. Ook via de mail kunt u met uw vragen bij ons terecht: info@zakweegschaal.nl

Inklappen

 

5.) Waarom zijn de verzendkosten binnen Nederland €4,95 en buiten Nederland €7,95?

Wij verzenden alles als pakketje omdat een pakketzending te traceren is. Een pakket verzenden is duurder dan een normale envelopzending. Uiteraard is een zending binnen Nederland goedkoper dan buiten Nederland. U betaalt het minimale bedrag voor een pakketzending tot 10 kilogram. Binnen Nederland is dat €4,95 en binnen Europa €7,95. Voor zwaardere pakketten heeft u geluk, die kosten zijn voor ons. Als op je factuur staat dat de verzendkosten € 4,16 zijn, dan is dat het bedrag exclusief BTW. Binnen NL zijn de verzendkosten € 4,16 + € 0,79 (BTW) = €4,95.

Inklappen

 

6.) Ik krijg geen korting op de verzendkosten, hoe kan dat?

Om korting te krijgen op de verzendkosten moet u voor een bedrag hoger dan €29,95 (binnen NL) of €49,95 (buiten NL) aan producten bestellen.

Inklappen

 

11.) Ik ben eigenaar van een winkel, hoe krijg ik deze spullen ook in mijn assortiment?

Wij zijn ook een groothandel, zie onze website www.tgctrading.com voor meer informatie.

Inklappen

 

7.) Wat houdt mijn 'herroepingsrecht' in?

Voor alles wat u op afstand (dus via internet, telefoon of post) binnen de EU koopt geldt een herroepingsrecht. Dat is een 'afkoelingsperiode' van minimaal 14 werkdagen, waarbinnen u het recht heeft om de koop ongedaan te maken. De enige kosten die de leverancier u daarvoor in rekening mag brengen zijn de kosten voor het terugzenden van het product dat u bij nader inzien niet wenst. Voor goederen gaat de afkoelingsperiode in op de dag dat u het bestelde ontvangt, mits u dan over alle verplichte informatie beschikt.

In het geval dat de leverancier niet of niet volledig heeft voldaan aan zijn informatieplicht, wordt de afkoelingsperiode automatisch verlengd tot 3 maanden. Verstrekt de leverancier de verplichte informatie te laat, maar nog wel binnen 3 maanden, dan gaat de afkoelingsperiode in op het moment dat u de informatie ontvangt. Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht en heeft u al (een deel) betaald? Dan moet de leverancier u binnen 30 dagen het volledige bedrag terugstorten. Alleen eventuele kosten voor de retourzending mogen hierop worden ingehouden.

Inklappen

 

9.) Hoe werkt het als ik van buiten Nederland bestel?

Wanneer je van buiten Nederland besteld kunt je alleen betalen via de optie Op rekening overmaken. Je krijgt dan een e-mail toegezonden waarin wordt uitgelegd hoe en waar je het bedrag dient over te maken.


De transacties die worden verricht op www.zakweegschaal.nl worden afgehandeld via het betaalsysteem op webshop The Grass Company.

Bank Details:

Rekeninghouder: Webshop The Grass Company

Adres:
Valkenjachtstraat 17-19
5042 WH Tilburg
Nederland

Bank: ING Bank

Rekeningnummer: 2032076

BIC/Swift Code: INGBNL2A

IBAN: NL16 INGB 0002032076

BTW nummer: NL0067.25.879.B.01

VERGEET NIET BIJ HET OVERMAKEN VAN GELD UW ORDERNUMMER TE VERMELDEN.


LET OP! De bestelling wordt pas door ons verzonden wanneer het geld op onze rekening is binnengekomen. Dit kan dus een aantal dagen duren.

Inklappen